sms عاشقانه


MR.Perfect

بی خبر از همدیگر آسودن چه سود

بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود

زنده را باید به فریادش رسید

ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود

 

 

 

دستهایی که کمک می کنند ، مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند .

 

خودم رو دوست دارم ... چون تو قلبم تو رو دارم ...

 

 

امشب به رسم عاشقی ، یادی ز یاران می کنم . در غربتی تاریک و سرد ، از غم حکایت می کنم . امشب وجودم خسته است ، از سردی دلهای سرد . آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای درد؟

 

 

 

 قصه ی زندگی من قصه ایست که متن آن وجود توست و اتمامش نبود تو ...

 

 

 

فرقی نمی کند گودال آبی کوچک باشی یا دریایی بی کران ، زلال که باشی آسمان درتوست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,ساعت 10:56 قبل از ظهر توسط Ashkan| |


Power By: LoxBlog.Com